Graafinen suunnittelu
- Etusivu ›
- Mainostajalle ›
- Graafinen suunnittelu
Suunnittelemme mainostajillemme bannerimainoksia, 1-to-1 -sähköpostigrafiikkaa ja mikrosivustoja, joissa on oma tilausvahvistussivunsa.
Onnistuneen mainoksen malliesimerkki:
- Sisältää toimintapyynnön – “klikkaa tästä”, “rekisteröidy” tai “tule sisään”
- Landing page – varmista, että bannereiden linkit johtavat oikealle sivulle konversion takaamiseksi
- Käytä valokuvia huomion kiinnittämiseksi – valokuvat nostavat konversiota
- Käytä bannereiden standardikokoja
- Värivalinta – tiedämme, mitkä värit saavat aikaan eniten konversiota
Yleisimpiä kokoja luoville::
80x80 |
300x250 |
160x600 |
468x60 |
930x180 |
125x125 |
400x400 |
140x350 |
728x90 |
Katso esimerkkejä täältä.
1-to-1 -sähköpostimainoksen suunnittelun malliesimerkki:
- Käytä yksinkertaista designia ja tee selkeä toimintapyyntö
- Testaa graafista ulkoasua eri selaimilla
- Vältä pitkiä tekstejä – pysy ytimekkäässä, houkuttelevassa ja aktivoivassa ilmaisussa
- Käytä voimakkaita ja asiaankuuluvaa kieltä
Kampanjasivuston suunnittelun malliesimerkki:
- Valitse kampanjansivustosi laajuus ja tarkoitus tarkkaan. Pidä viesti selkeänä
- Kampanjasivuston aiheen, informaation ja toimintapyynnön on oltava vetoavia
- Liitä kampanjasivustoon brändig
- Brändin mukainen kampanjasivu