Graafinen suunnittelu

Suunnittelemme mainostajillemme bannerimainoksia, 1-to-1 -sähköpostigrafiikkaa ja mikrosivustoja, joissa on oma tilausvahvistussivunsa.

Onnistuneen mainoksen malliesimerkki:

  • Sisältää toimintapyynnön – “klikkaa tästä”, “rekisteröidy” tai “tule sisään”
  • Landing page – varmista, että bannereiden linkit johtavat oikealle sivulle konversion takaamiseksi
  • Käytä valokuvia huomion kiinnittämiseksi – valokuvat nostavat konversiota
  • Käytä bannereiden standardikokoja
  • Värivalinta – tiedämme, mitkä värit saavat aikaan eniten konversiota

Yleisimpiä kokoja luoville::

80x80

300x250

160x600

468x60

930x180

125x125

400x400

140x350

728x90

Katso esimerkkejä täältä.

1-to-1 -sähköpostimainoksen suunnittelun malliesimerkki:

  • Käytä yksinkertaista designia ja tee selkeä toimintapyyntö
  • Testaa graafista ulkoasua eri selaimilla
  • Vältä pitkiä tekstejä – pysy ytimekkäässä, houkuttelevassa ja aktivoivassa ilmaisussa
  • Käytä voimakkaita ja asiaankuuluvaa kieltä

Kampanjasivuston suunnittelun malliesimerkki:

  • Valitse kampanjansivustosi laajuus ja tarkoitus tarkkaan. Pidä viesti selkeänä
  • Kampanjasivuston aiheen, informaation ja toimintapyynnön on oltava vetoavia
  • Liitä kampanjasivustoon brändig
  • Brändin mukainen kampanjasivu

Mainostajiamme

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian