Käyttäytymispohjainen kohdentaminen
- Etusivu ›
- Mainostajalle ›
- Käyttäytymispohjainen kohdentaminen
Tavoita ensisijainen kohderyhmäsi
 Segmentti: lapsiperheet
|

Segmentti: 30-50 vuotiaat naiset
|

Segmentointi ammatin mukaan
|
SmartResponse tavoittaa sekä omien että kumppaneidensa tietokantojen kautta noin 2 000 000 suomalaista.
SmartResponse segmentoidut sähköpostisuorat antavat mainostajille mahdollisuuden tavoittaa juuri oikean kohderyhmän tuotteelleen tai palvelulleen.
Kampanjan suunnittelussa on tärkeää huomioida seuraavat tekijät:
Sähköpostisuorat voidaan kohdistaa esimerkiksi seuraavien esimerkiksi kriteerien perusteella:
- Ikä
- Postinumero
- Kiinnostuksen kohteet
- Sukupuoli
- Työtehtävät
- Lapsiperheet
Käyttäytymiseen perustuva kohdentaminen:
SmartResponse tarjoaa sinulle mahdollisuuden rajata kohderyhmäsi käyttäytymiseen perustuvilla kriteereillä:
- Tupakoitsijat / tupakoimattomat
- Diabeetikot tai astmaatikot
- Öljylämmitys
- Nykyinen vakuutusyhtiö tai pankki
- Asumismuoto
- Tulotaso
Ketkä tekevät kohdennettuja sähköpostikampanjoita SmartResponsen kanssa?
Italialainen automerkki lähetti SmartResponse-Median kautta kutsun avoimien ovien päiville noin 180 000 tanskalaiselle

Tanskan kielen online-kurssi, jossa järjestäjä kutsui kurssiosallistujia tietyistä kaupungeista.

Hampurilaisketju kutsui 200 000 tanskalaista Legolandiaan

Tanskalainen energiayhtiö tavoitti öljylämmityksen käyttäjiä SmartResponse-Median kautta

Tanskalainen meijerialan yritys lähetti informaatiota uudesta tuotteestaan noin sadalletuhannelle naiselle, jotka olivat iältään 20 -50 vuotiaita

Eteläeurooppalainen matkailutoimisto kutsui noin 300 000 ruotsalaista osallistumaan kilpailuun Mallorcan matkasta

|