Käyttäytymispohjainen kohdentaminen

Tavoita ensisijainen kohderyhmäsi


Segmentti: lapsiperheet


Segmentti: 30-50 vuotiaat naiset


Segmentointi ammatin mukaan

SmartResponse tavoittaa sekä omien että kumppaneidensa tietokantojen kautta noin 2 000 000 suomalaista.

SmartResponse segmentoidut sähköpostisuorat antavat mainostajille mahdollisuuden tavoittaa juuri oikean kohderyhmän tuotteelleen tai palvelulleen.

Kampanjan suunnittelussa on tärkeää huomioida seuraavat tekijät:

 

Sähköpostisuorat voidaan kohdistaa esimerkiksi seuraavien esimerkiksi kriteerien perusteella:

        

  • Ikä
  • Postinumero
  • Kiinnostuksen kohteet
  • Sukupuoli
  • Työtehtävät
  • Lapsiperheet
Käyttäytymiseen perustuva kohdentaminen:

SmartResponse tarjoaa sinulle mahdollisuuden rajata kohderyhmäsi käyttäytymiseen perustuvilla kriteereillä:

  • Tupakoitsijat / tupakoimattomat
  • Diabeetikot tai astmaatikot
  • Öljylämmitys
  • Nykyinen vakuutusyhtiö tai pankki
  • Asumismuoto
  • Tulotaso

 

Ketkä tekevät kohdennettuja sähköpostikampanjoita SmartResponsen kanssa?

Italialainen automerkki lähetti SmartResponse-Median kautta kutsun avoimien ovien päiville noin 180 000 tanskalaiselle


Tanskan kielen online-kurssi, jossa järjestäjä kutsui kurssiosallistujia tietyistä kaupungeista.

Hampurilaisketju kutsui 200 000 tanskalaista Legolandiaan


Tanskalainen energiayhtiö tavoitti öljylämmityksen käyttäjiä SmartResponse-Median kautta

Tanskalainen meijerialan yritys lähetti informaatiota uudesta tuotteestaan noin sadalletuhannelle naiselle, jotka olivat iältään 20 -50 vuotiaita

Eteläeurooppalainen matkailutoimisto kutsui noin 300 000 ruotsalaista osallistumaan kilpailuun Mallorcan matkasta

Mainostajiamme

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian